دستور کار مربوط به مدیران روابط عمومی شبکه های بهداشت و درمان استان فارس

 

1-    با توجه به گروه بندی صورت گرفته در سال 91 جهت مدیران روابط عمومی شبکه های بهداشت و درمان،  جلسات ماهانه توسط اعضای هر گروه به منظور تبادل افکار و ایده ها ، بررسی نظرات و ارایه راهکارها در جهت ارتقای هر چه بهتر سطح کیفی و پیشبرد اهداف روابط عمومی ها  برگزار گردد و ارایه گزارش جلسه به صورت ماهانه به این مدیریت ارسال گردد . (4 امتیاز)

 

2-    معرفی یک نفر در هر گروه به عنوان دبیر جلسات جهت پیگیری تشکیل جلسات و مصوبات مربوطه به روابط عمومی دانشگاه.(ظرف یک هفته آینده با تعامل اعضای گروه با یکدیگر ) (4 امتیاز)

 

3-    بیان مشکلات درون گروه و سعی در حل و فصل آن.

تبصره : مدیران روابط عمومی هر گروه موظف هستند هر گونه مشکلات و مسایل کاری را که ممکن است در گروه پیش آید مطرح کرده و جهت انسجام و همبستگی بهتر بین افراد ، سعی در برطرف سازی آن داشته باشند.

 

4-    الزام شرکت در دوره ها و کلاسهای آموزشی  حضوری و غیر حضوری که توسط مدیریت روابط عمومی در زمینه فعالیت های مربوط به روابط عمومی ها برگزار می شود همراه با دریافت امتیاز و گواهینامه آموزشی جهت ارتقای سطح کیفی مدیران روابط عمومی ها. (5 امتیاز)

 

5-    انجام بازدیدهای دوره ای از شبکه ها توسط اعضای گروه جهت آشنایی با مسایل و مشکلات روابط عمومی های شبکه ها. (2 امتیاز)

 

6-    برگزاری جلسه با هر گروه توسط روابط عمومی دانشگاه طی زمان بندی مشخص در یکی از شبکه های بهداشت و درمان گروه مخاطب با انتخاب خود گروه.

 

 

7-    برقراری ارتباطات و تعامل با روابط عمومی های ادارات منطقه جهت استفاده از تجربیات سایر روابط عمومی ها ی شبکه ها.

 

8-    برگزاری جلسات درون سازمانی با مسوولان و کارمندان و برون سازمانی جهت ارتباط و تعامل بیشتر با مسوولین و پرسنل و ارایه گزارش آن به روابط عمومی مرکز. (2 امتیاز)

 

 

9-    ایجاد ارتباط قوی با رسانه های ارتباط جمعی شهرستان محل خدمت به منظور انعکاس برنامه ها ، رخدادها و اخبار های مهم شبکه بهداشت و درمان در صدا و سیما و خبرگزاریهای استان. (4 امتیاز)

 

10-همکاری مدیران روابط عمومی در ارسال مطالب مربوط به توانمندی های مراکز شبکه بهداشت و درمان محل خدمت خود ، به منظور درج بخش آیا می دانستید که صفحه اول سایت دانشگاه. (5 امتیاز)

 

11- بررسی روزنامه ها، نشریات و خبرگزاری های شهرستان محل خدمت به منظور آگاهی از اخبار حوزه سلامت و بهداشت شبکه و همچنین اخبار مربوطه که به روزنامه های استانی ارسال می گردد و تهیه بولتن خبری از تمامی رخدادهای مورد نظر و ارسال به صورت ماهانه به روابط عمومی دانشگاه. (5 امتیاز)

12-  پاسخ دهی به مکاتبات صورت گرفته از طرف این مدیریت به منظور ارسال گزارش، عملکرد یا سایر نکات درخواستی در مدت زمان مشخص شده. (8 امتیاز)

13- همانگونه که مستحضرید نشریه الکترونیک دانشگاه با عنوان "سیب " چند سالی است که با موضوعات مختلف توسط روابط عمومی دانشگاه بارگزاری می گردد. با توجه به ماهنامه شدن نشریه مذکور و وجود آیتم ها و بخش های مختلف و متنوع سلامت نگر در "نشریه سیب و همچنین در نظر گرفتن 1 امتیاز ارزشیابی جهت مقالات تهیه شده و درج شده در نشریه، خواهمشند است بر اساس مکاتبات مربوطه، اطلاع رسانی لازم در واحد های زیرمجموعه در خصوص ارسال مقالات مرتبط با موضوع و همچنین با موضوع های آزاد توسط روابط عمومی ها صورت گرفته و مقالات، طی تاریخ های تعیین شده در نامه به آدرس نشریه ejournal@sums. ac.ir ارسال گردد. (8 امتیاز)

14- تهیه اخبار به روز و مهم ازمراکز بهداشتی تحت پوشش و ارسال به روابط عمومی دانشگاه جهت بارگزاری در صفحه اصلی سایت  دانشگاه. (گفتنی است در این خصوص اولویت بندی درج اخبار در صفحه اصلی سایت یا وب دا با نظر روابط عمومی دانشگاه می باشد ) (5 امتیاز)

15- پوشش خبری و تصویری کامل از سفر وزیر محترم ، مسوولان ارشد وزارتخانه، اعضای محترم هیات رییسه و مسوولان دانشگاه و ارسال به موقع و فوری به روابط عمومی دانشگاه (در همان روز ) جهت انعکاس و اطلاع رسانی توسط این مدیریت (8 امتیاز )

16-  بارگزاری اخبار مهم آن شبکه در صفحه روابط عمومی در نظر گرفته، توسط این مدیریت در سایت دانشگاه طبق اصول و ضوابط در نظر گرفته شده در صفحه اصلی سایت روابط عمومی دانشگاه (40 امتیاز)

 

* گفتنی است همه بندهای فوق می بایست با هماهنگی ریاست محترم شبکه صورت گیرد همچنین لازم به یادآوری است هرگونه تغییرات دربند های این دستور کار از طریق مکاتبه به حضور شما عزیران رسیده خواهد شد . 

 

 

تاریخ آخرین بروزرسانی   :  1395-10-4 8:46        برو بالای صفحه نسخه قابل چاپ